niedziela, 29 września 2013

KONKURS

Cześć. Chciałabym zacząć od tego, że jesteście cudowni i dziękuję za mnóstwo miłych słów od was :)Teraz może przejdę do sedna sprawy. Jestem w klasie 2 gimnazjum i mam mnóstwo nauki. Nie mam czasu zeby tłumaczyc- tego nie ukrywam. To znaczy probuje tlumaczyc wtedy kiedy moge.. Lekcje zaczynam o 8.00, w domu praktycznie jestem około 16, a gdzie obiad, nauka, i inne sprawy? Tak więc szukam osoby, która chciałaby być współtłumaczącą tego bloga! :D Oto kilka zasad tego "konkursu":
1) Osoba musi być sumienna i zaufana.
2) Do czwartku na maila (wrzesie24@wp.pl) możecie wysyłać mi swoje blogi, jeżeli jakieś tłumaczycie, a jeśli nie to jakąś próbkę tego co potraficie.
3) W piatek pojawi się decyzja i ogłoszę zwycięzcę :)
Pozdrawiam Lola ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy