niedziela, 4 maja 2014

Rozdział 6 cz. 3

-Hej chłopcy-Powiedziała Elena z uśmiechem.
-Hej, Panno idealna.-Uśmiechnąłem się.
Elena wywróciła oczami kiedy Zayn powiedział-Cześć Melody.
    Ta dwójka była pochłonięta rozmową, co spowodowało u Eleny uśmiech. Zayn i Mel bezmyślnie przez lodowisko i zaczęli jeździć na lodzie. Podążałem za Eleną która dobrze radziła sobie na lodzie, ty samym trzymała się od tamtej dwójki z daleka.
-Najwyższy Czas.- Usłyszałem jak Elena wymamrotała kiedy patrzyła się na Zayn'a i jego koleżankę jeżdżących dookoła, śmiejąc się.
-Wygląda na to że nie radzisz dobie tak źle jako swatka.- Uśmiechnąłem się do niej kiedy jeździliśmy.
-Proszę Cię!-Zaśmiała się.-Jestem świetna jako swatka!
Elena jeździła wkoło tafli, robiąc małe piruety tam i tu, przez co ciągle się z niej śmiałem, przeniosłem mój wzrok na Zayna i Melody, odpoczywali na ławce, ożywienie prowadząc rozmowę.
-Mogę się założyć że pod koniec dnia się pocałują.-Powiedziałem Elenie kiedy jeździliśmy.
Zachichotała- Bardzo prawdopodobne!

Perspektywa Eleny.
Kiedy gadałam z Harrym, tak zwyczajnie czułam się co najmniej dziwnie - ale w tym dobrym znaczeniu. To nie był już on ten badboy ze szkoły, był jak normalny koleś. Harry i ja jeździliśmy razem, tak aby zachować jakiś dystans pomiędzy Zayn'em i Mel, chcieliśmy im dać trochę prywatności. Podczas naszej jazdy mój telefon za wibrował oznajmiając że dostałam wiadomość.
 

Od. tata
Kiedy będziesz w domu?
westchnęłam kiedy odpisywałam.
Do tata:
Za około godzinę.

Mój tata jest irytujący i uparty. Nie może wypuścić mnie z domu bez sms'a czy telefonu. Mam 17 lat cholera jasna. Nie musi mnie sprawdzać co godzinę. Schowałam telefon i kontynuowałam rozmowę z Harrym.
Zaraz potem Zayn i Melody podjechali do nas, spojrzałam na przyjaciółkę i chwyciłam jej dłoń i odjechałyśmy z dala od chłopców
-I jak?- Zapytałam marszcząc brwi.
Twarz Melody wykrzywiła się w ogromnym uśmiechu.
-Chce się ze mną spotkać, jeszcze raz. -Powiedziała- Elena świetnie się dogadywaliśmy! Było bosko.
-Całowaliście się?-Zapytałam z szeroko otwartymi oczami. Rumieniec wkradł się na policzek Melody i już znałam odpowiedź. -O Mój Boże!-Sapnęłam.-To prawda! Cholera przegapiłam to!
-Bo byłaś zbyt zajęta Harrym.- Powiedziała żartobliwym tonem. -Ale serio Elena wyglądacie jak para.
Podniosłam brew.- Skąd wiesz? Przecież byłaś zajęta namiętnymi pocałunkami z Panem Malik'em
Melody wywróciła oczami,.- To było zanim pocałowałam się z Zayn'em.-Zachichotała.- Jak ty i Harry weźmiecie ślub, nazwijcie wasze dziecko po mnie.
-MELODY!.-Krzyknęłam, moje oczy się rozszerzyły.-Przysięgam na Boga. Ty zawsze wszystko wyolbrzymiasz!-Moja przyjaciółka tylko się zaśmiała, a ja wyjęłam telefon.
-No dalej, zróbmy sobie zdjęcie. Moje małe hobby nie zginie tak szybko.
Zaśmiała się kiedy zrobiłam nam selfie. Melody zrobiła dzióbek a ja szeroki uśmiech kiedy wypięłam język. Zrobiłam jedną fotkę zanim zobaczyłam że chłopcy do nas jadą.
-Robicie zdjęcia bez nas? No wiecie co?- Harry się uśmiechną i obją mnie. Spojrzałam na niego z głupią miną.
-Na serio, chcesz?-Zapytałam chichocząc.
-Jasne.-Zaśmiał się Zayn.
Uśmiechnęłam się, i włączyłam CamWow w telefonie. Znowu wyciągnęłam rękę. I zrobiłam kolejną fotkę naszej czwórki, uśmiechając się szeroko. Potem zapytałam się Zayn'a czy zrobi mi i Mel zdjęcie, a on wziął mój telefon. Melody i ja stanęłyśmy na lodzie, obejmując się w tali, a nasza wolna ręka zwisała przy biodrach. Uśmiechałyśmy się do kamery i zaprałam telefon Zayn'owi.
Uśmiechnęłam się.
-A teraz czas na zdjęcie szczęśliwej pary!- Krzyknęłam.
Zayn i Melody ustali obok siebie. Dłoń Zayna złapała Melody w talii. Kiedy ona oparła się o niego i obydwoje uśmiechnęli się. Zrobiłam im zdjęcie. A Mel posłała mi diabelski uśmiech.
-Teraz pora na Ciebie i Harrego.
Potrząsnęłam głową.
-Nie.
-Dlaczego, nie?-Harry się uśmiechną.- Nie lubisz mnie?
Spojrzałam się na niego zanim niechętnie oddałam telefon Melody, Posyłając jej gniewne spojrzenie. Stanęłam obok Harrego, objął mnie i uśmiechnęliśmy się do Kamery. Melody zrobiła zdjęcie i oddała mi telefon. Popatrzyłam na 4 zdjęcia które zrobiliśmy. Zrobiłam z nimi kolaż zanim dodałam je na facebook'a.

Elena Carter: Łyżwy z tą trójką :D - z Harry Styles, Melody Parker, Zayn Malik.


Oznaczyłam ich i dodałam zdjęcie. Zobaczyłam że już było dużo like'ów i masa komentarzy

Rebecca Butler: Poszłyście na łyżwy z takimi ciachami i mnie nie zaprosiłyście? Mhm widzę co się kroi :D

Candice Laurence- Wszyscy wyglądacie uroczo! X


June Kelly- Wyglądacie jak pary, nie żartuje!!

Podekscytowana wyłączyłam facebook'a i spojrzałam na pozostałych. Melody nagle pociągnęła mnie za rękę, zdala od chłopców.
-Zayn chce wyjść ze mną teraz na Kawę. - Powiedziała- Jedziemy moim samochodem. Możesz zapytać się Harrego czy podwiezie Cię do domu czy coś?

Przygryzłam dolną wargę, nie wiem czy Harry odwożący mnie do domu to dobry pomysł. Ale nie chce żeby Melody opuściła swoją randkę z Zayn'em więc kiwnęłam głową posyłając jej uśmiech.-Jasne, nie ma problemu.
Pisnęła i szybciutko mnie przytuliła zanim przyjechałyśmy do chłopców.
-Gotowa, żeby iść?- Zapytał ją Zayn.
Melody kiwnęła głową i wszyscy zeszliśmy z lody. Wróciliśmy nasze łyżwy i założyliśmy buty. Pożegnaliśmy się z Melody i Zayn'em. Potem Harry odwrócił się do mnie?
-Możemy iść?
Kiwnęłam głową i udaliśmy się na parking. Gdzie znaleźliśmy czarne Volvo Harry'ego. Usiadł na miejscu kierowcy, a ja pasażera. Jego samochód pachniał jak on; miętą i wanilią. Kiedy zapieliśmy pasy Harry ruszył w stronę mojego domu. Siedzieliśmy w ciszy kiedy prawe ramie Harry'ego na kierownicy a druga otworzyła okno.
Dojechaliśmy do mojego domu szybko. Samochód stanął, odpięłam swój pas i otworzyłam drzwi.
-Dzięki za podwózkę.-Powiedziałam loczkowi siedzącemu obok mnie.
-Nie ma sprawy.- Odpowiedział Harry, z ręką wciąż na kierownicy, wyszłam z jego samochodu zamykając drzwi za sobą. Posłałam mu mały uśmiech zanim poszłam do domu.

________________________________________________
Noi 6 rozdział za nami. Rozmawiałam z Lolą ma przetłumaczyć rozdział 7. Liczymy na nią. Mam nadzieje że wam się podoba.
Co sądzicie o Zayn'ie i Melody? Polubiłam tą dziewczynę, a wy?
Przypominam że założyłam Ask'a tłumaczenia:





3 komentarze:

  1. slodki rozdział fffbvedbfc czekam na nn <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski >.< Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Uwielbiam to :D Szkoda, że w końcowej scenie autorka nie urozmaiciła akcji, ale to nic ! I tak było niesamowite!! ♥ Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy